مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-28سياسي

فارس من| طراحی پوسترهای قطار شهری شیراز با دقت صورت می گیرد


طراحی پوسترهای مترو شیراز با دقت صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سوژه ای با عنوان انتقاد از وضعیت پوسترهای مترو شیراز در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در توضیحات آن آورده شده است: در حال حاضر که دشمن جنگ را به سمت فرهنگ ما سوق داده و در فضای مجازی شاهد اقدامات آنها هستیم، بعضا دیده می شود که برخی سازمان های دولتی همسو با انتشار محتواهایی مغایر با فرهنگ اسلامی گل به خودی می زنند.

در واگن بانوان متروی شیراز، پوستر هایی دیده می شود که خانمی بدون رعایت فاصله ی شرعی در کنار آقایی نشسته است؛ با اینکه موضوع اصلی پوستر مطلب دیگری است ولی اینگونه جزییات ریز هم می تواند به مرور، فرهنگ ما را دستخوش تغییرات کند.

بنابراین از سازمان قطار شهری شیراز خواستارم دقت نظر کامل را در تولید محتواهای خود داشته باشد و از نصب اینگونه پوستر ها بپرهیزد.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی قطار شهری شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: چنین پوستری در متروی شیراز نصب نشده و سوءتفاهم پیش آمده است.

امین بیات افزود: موضوع نصب چنین پوستری در واگن های قطار شهری شیراز صحت ندارد.

وی ادامه داد: در طراحی پوسترهای قطار شهری شیراز دقت بالایی صورت می گیرد تا مفاهیم والا و ارزشمندی انسانی و شرعی برای شهروندان به نمایش گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| طراحی پوسترهای قطار شهری شیراز با دقت صورت می گیرد

فارس من| طراحی پوسترهای قطار شهری شیراز با دقت صورت می گیرد